Wednesday, October 15, 2008

Dapatkan Buku-Buku Panduan.

Apa kabar anda semua, semuga sihat-sihat hendaknya.

Rasanya hari ini terdapat banyak rumah terbuka disana sini, walaupun anda berseronok merayakannya perlulah diingat...,l kesihatan perlu dijaga. Janganlah makanan yang tidak dibenarkan dimakan bila berada dirumah terbuka. Kerana disitu juadah yang dihidangkan membuatkan anda begitu berselera menjamahnya. Bukan tidak bolih dijamah tetapi ala kadar saja. cukup sekadar merasa sahaja. Jika tidak dikawal bermacam-macam masalah yang akan timbul seperti berat badan bertambah, kesihatan mulai terganggu, banyak pakaian baru yang ditempah mulai ketat dipakai dan bermacam lagi masalah yang akan timbul.

Berita baik untuk anda yang berminat untuk berjinak-jinak dengan dunia alterations / restyling jean dan membaiki kasut, sila dapatkan buku-buku panduan tersebut dengan harga tawaran Hari raya hanya RM 40.00 sahaja. Tawaran ini sah sehingga 31 / 12 / 2008 dan selepas itu harganya akan kembali seperti harga asal RM 80.00.


Ia dihasilkan dari pengalaman saya berkecimpung didunia alterations/restyling jean dan membaiki kasut lebih dari 20 tahun. Buku yang pertama seumpamanya dihasilkan di Malaysia, mudah difahami, seronok dipelajari, ditulis dengan bahasa yang mudah, dilengkapi dengan gambar-gambar berwarna setiap langkah demi langkah. Disamping itu jika anda memesannya sekarang anda akan diberikan hadiah bonus tip-tip cara-cara memilih pakaian, tip warna yang sesuai, tip berpakaian untuk pesanan buku panduan alterations/ restyling jean dan seluar, manakala tip penjagaan kasut, hand bag, barangan kulit serta penjagaan zip untuk pesanan buku panduan membaiki kasut.

Buku-buku panduan ini amat sesuai dimiliki olih tukang-tukang jahit yang menjalankan kerja-kerja alterations jean atau slack, mereka yang ingin menjimatkan wang ringgit untuk belajar melakukan sendiri, mereka yang ingin memulakan bisnes alteration jean atau membaiki kasut. Dengan memiliki buku ini anda dapat menambahkan ilmu dan pengetahuan anda berkaitan bidang ini disamping ia menjanjikan pulangan yang amat lumayan.

Untuk memesannya dan keterangan lanjut anda bolih menghantarkan e-mail ke repair_alterations@yahoo.com .




No comments: